piątek, 18 lutego 2011

01. Mówić ' cześć ' jest sztuką...

Na sam początek się przedstawię - jestem jedną ze zwykłych nastolatek, które lubią zapisywać swoje myśli wszędzie. Najczęściej piszę po zeszycie do polskiego, jest on więc pełny różnorakich notatek. O szkole, przedmiotach codziennego użytku, nowych demotywatorach na głównej. Moja głowa aż pęka od kotłujących się w niej myśli...Więc tutaj jestem.

Kolejne lekcje w ten piątek mijają mi szybko. Błyskawicznie. Nawet nie przejmuję się nieustannym gawędzeniem chłopca, z którym jestem skazana siedzieć, że mu 'spać się chce i nie będzie pisał tej notatki'. Ale jednak go lubię. Wprowadza jakiś barwny element do szarego życia klasy. Na kolejnej, długiej przerwie wybieram się do biblioteki. Nasza biblioteka to jest zupełnie inny świat! Cisza, tajemnice, bardzo eteryczna atmosfera i ponad piętnaście tysięcy książek sprawiają, że uwielbiam to miejsce. Bibliotekarka stwierdziła nagle, że 'nie ogarniam mitologii'. Boże, spraw, żebym ogarniała tak, jak nie ogarniam... Zabrałam się za jedną książkę i nagle przypomniałam sobie, że jutro jest Sweet 15 Karuśki, a ja nie mam prezentu... Karuśka mnie zabije, ja już ją znam...

6 komentarzy:

  1. A ja mam jeszcze ferie. :) Chciałabym mieć taką bibliotekę szkolną.

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda ma bardzo duzo notatek w swoim zeszyci od polskiego

    OdpowiedzUsuń
  3. Thats Amazing, Wendy xD
    hahah (:
    Kocham Cie, best :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrów kolegę ;D
    I masz mi tu napisać ciąg dalszy tych Twoich myśli xDD ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zabiję. Ja Cię ZJEM! :D
    haha, do jutra <3

    OdpowiedzUsuń