czwartek, 17 marca 2011

06. Bo są takie dni szczęścia

Tydzień po urodzinach. Mój ukochany doktor, House, codziennie towarzyszy mi, bo dostałam go na dvd. Bardzo się tym faktem ucieszyłam, uwielbiam ten serial.

Dzisiaj wyniki Konkursu, dzięki któremu mogę nie pisać egzaminu... I nie będę go pisała ! Nie dociera to do mnie jeszcze, potrzebuję czasu, by się z tym oswoić... Ale jakoś będzie. Chcę zobaczyć minę mojej wychowawczyni, kiedy jutro dowie się o tej wiadomości.

Nie lubię godzin wychowawczych. Każdy patrzy się na siebie, jakby to była jego wina, że nauczycielka jest zła. A zła jest zawsze, zwłaszcza ostatnio. Szkoda, bardzo szkoda, bo to ostatni rok z nią, chciałabym, żeby pamiętała nas trochę lepiej, a nie tylko te ciągłe krzyki i uwagi. Cóż, klasy jak i rodziny się nie wybiera. Ale mojej bym nigdy nie zamieniła !

1 komentarz:

  1. ja też bym swojej nie zmieniła :D kocham wszyystkich<3 moze oprócz pani wychowawczyni,alee nie skarżę się, aż tak.
    no i.
    GRATULUJĘ GREG <33 wiedziałam, że tak będzie;*

    OdpowiedzUsuń